کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه، به زودی

به گزارش سافت گذر، سال گذشته گزارشی منتشر شد که عنوان می کرد ویژگی به واتس اپ خواهد آمد تا کاربران بتوانند بدون اینکه از دستگاه اصلی خارج شوند، با همان اکانت در یک لپ تاپ یا گوشی دیگر پیام بفرستند. یکی دو روز پیش این قابلیت توسط مدیر واتس اپ یعنی ویل کاثکارت و مدیر فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ تأیید شد.

واتس اپ شبکه اجتماعی WhatsApp

کاثکارت به WABetaInfo اعلام کرد که ویژگی پشتیبانی از یک اکانت در چند دستگاه، طی یکی دو ماه آتی عرضه خواهد شد. این قابلیت به گونه ای طراحی شده تا بتوان از یک اکانت در چهار دستگاه بهره برد. به علاوه، می توان بدون اینکه در دستگاه اصلی اینترنت وجود داشته باشد، از حساب کاربری در دیگر دستگاه ها استفاده کرد.

زاکربرگ هم این سخنان را تأیید و عنوان کرد چالش های تخصصی استفاده از یک اکانت در چند دستگاه و همگام سازی پیام ها و محتواها انجام شده است. او اضافه می کند این ویژگی تأثیری بر شیوه رمزگذاری سرتاسری که واتس اپ برای همه کاربران ارائه کرده، نخواهد گذاشت.

در حالی که کاثکارت رسماً مشخص نکرد که واتس اپ دارد روی یک اپلیکیشن مخصوص آیپدها کار می کند اما بد نیست بگوییم که ویژگی پشتیبانی از یک اکانت در چند دستگاه، به تبلت های اپل هم خواهد آمد. به علاوه، نسخه بتا عمومی قرار است برای کاربران بیشتری از سیستم عامل iOS منتشر گردد.

به علاوه، زاکربرگ به ویژگی جدید View Once نیز اشاره کرد که سبب می شود پیام هایی که می فرستید، پس از اینکه توسط دریافت کننده مشاهده شدند، حذف گردند. واتس اپ همچنین، حالت حذف شونده را هم عرضه خواهد کرد. این سرویس پیام های خود حذف شونده ای دارد که بعد از مدت مشخصی، سبب پاک شدن پیام ها می گردد. با این حالت، امکان حذف یکباره پیام ها در تمامی مکالمات وجود خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست این دو قابلیت چه زمانی رسماً به دست همه کاربران می رسند اما به زودی در اختیار کاربران بتا قرار می گیرند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49124 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/17 تعداد مشاهده: 1564
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر